12/26/2009

Csokicsoda / Choco miracle!


Itt van a gyönyörű csoki hanukiám, amit Párizsból hoztam. Volt trenderli is, de azt elajándékoztam. Érdekes, hogy ilyan arany színt tudnak varázsolni csokiból!Volt egy hatalmas, vagy fél méteres is. Persze az első öt percben sikerült letörnö az egyik ágát, azt visszaragasztottam pillanatragasztóval...

Tegnap szerencsére lefotóztam, ugyanis ma reggel az időjárás végleg kimondta Hanuka végét. Mikor kimentem a nagyszobába, akkor láttam, hogy az ablakban elhelyezett hanukia egy absztrakt expresszionista remekműbe fordult át.



Megkóstoltam, finom. Aki jobban megnézi láthatja, hogy hiányzik róla egy gyertyatartó, azt én pusztítottam el. Vicces módon az az egy ága élte túl, ami az első öt percben letört, de a pillanatragasztó - csodákra képes!

Az igazi csoda, hogy ma így süt a nap.

Nincsenek megjegyzések: